keskiviikko 8. helmikuuta 2012

magen til

oon ihan koukussa tanskalaiseen musaan jo! nää biisit on vaan niiin hyvii tääl! ;)

nyt on jo vika viikko menossa ja kolme päivää ni tulee lähtö kotio! en minä halua! ja toisaalta haluan. tääl on vaan ollu nii paljon helpompaa ku kotona, tai no ei ehkä helpompaa ku ei kukaan puhu edes samaa kieltä, tai no tuli tossa kuopiolaisiin törmättyä, mut neki puhuu hassusti.. mulla tulee niiin ikävä näitä ihmisiä ja koko maata! mut kyl mä takas tuun! =) kesällä ainakin  käymään, sen lupaan.

töissäki ollu ihan huippua tää viikko, tulee naurettuu päivän aikan posket kipeiks, osittain ihan vaan sen takiaki ku ne yrittää selittää mulle jotain ja en kyllä aina ihan ymmärrä, siis kun tää vanhempi porukka ei puhu englantia, ni niitten kans on kyl hauskaa olla samas vuoros! :) työt alkaa olee pikkuhiljaa tehtynä täällä, just kun oon tottumassa näitten tyyliin täällä, esim pidän jopa hanskoja kun pesen asiakkaan hiukset, tosin se on ollu mulle pakollista.. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti