perjantai 3. helmikuuta 2012

I can call this home

tähän viikkoon on mahtunu paljon kaiken laista! pääsin tiistaina tohon viereisen kauppakeskuksen kampaamoon, eli paljon lähemmäs kämppää! matka kestää joku 5 minuuttia! :) siellä on joku 15 työntekijää ja kaikki on tosi kivoja! puolet niistä ei kyllä enkkua puhu mut silti jotenki niitäki ymmärtää tai sitte joku tulkkaa.
Niillä on hassua se et sinne ei pysty varaamaan aikaa vaan asiakas kävelee vaan sisälle ja sitte voi jäädä odottamaan jos ei oo heti vapaata :) vaikka aina siellä kyllä asiakkaita on!.. oon päässy harjottelemaan föönaa bombayta (täällä sanotaan) tai jotain semmosta :D eli miesten tukkaa, tarkotus on föönata se niin laatikkomaiseks ku vaan pystyy :) on muuten helkutin vaikeeta! ja sitte täällä vanhemmille herroille föönataan laineita eli niitäki oon päässy treenaamaan viikon aikana :)

muuten viikko on kulunu lähinnä shoppailessa ja nukkuessa ja tietysti käyny riehumassa lucasin ja martinin kans! :) ne on kyllä aiva loistavia heppuja! ja niiiiin sulosia! (ja tähän täsmentäen et lucas on kaikkea muuta ku hetero) :D  ja ne jaksaa selittää aina miten ne on ihan varmoja et netti on tän ihmiskunnan tuho ja siks ne ei luota siihen ja et miten ihmiset on kiertoutuneita marttyyrejä :D ..ei tuu illat pitkiks ku niitä kuuntelee!



ihan tyhmää toisaalta että viikon päästä pitäs olla kimpsut pakattuna ja nukkumassa ja sitte tulla takas suomeen. toisaalta on mulla jo ikävä kotio ja kavereita ja mun pikku koiraa erityisesti! :(
mut tulee mulla niin ikävä tätäkin paikkaa ja oon ihan varma et takas tuun! :)
Tääl ihmiset on vaan niin yli mukavia ja kaikki on niin erilaista mut silti niin samanlaista,  JA täällä on paljon lämpimämpi! ..ainaki tällä hetkellä :)



Huomenna ois tarkotus mennä tonne keskustan melskeeseen kaupoille ja sitte syömään, pitää toivoo ettei huomenna satais lunta! ku täällä ne lumi hiutaleet on aina niin kamalan isoja että häiritsee näköä ! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti